دانلود سریال دل
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 5 نفر
بارديد ديروز : 9 نفر
بازديد هفته : 14 نفر
بازديد ماه : 2,562 نفر
بازديد سال : 10,222 نفر
بازديد کلي : 20,833 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

ربکا لانگ بیلی ، از آغاز انتقادات مستقیم نسبت به جرمی کوربین ، اجتناب از انتقاد مستقیم از جرمی کوربین ، اما به طور ضمنی با قول دادن به "میهن پرستی مترقی" ، یک روش جایگزین را ارائه داده است.

 

در اولین اظهارنظرهای اساسی خود درباره نتایج انتخابات ، بدترین حزب از نظر کرسی های بدست آمده از سال 1935 ، دبیر مشاغل سایه از مقاله ای برای گاردین استفاده می کند تا بگوید "راه حل سازش" کارگر در مورد Brexit تا حدودی مقصر بود ، اما این اعتماد نیز بود. یک مسئله.

 

بدون اعلام رسمی کاندیداتوری ، وی تأیید کرد که وی در حال ایستادن است - و اینکه وی آنگلا رینر ، دبیر آموزش سایه را به عنوان معاون رئیس ، عقبگرد می کند ، و به طور مؤثر بلیط جدیدی را برای همه کارگران ایجاد می کند.

 

هنگامی که کورین روز بعد از انتخابات اعلام کرد که استعفا خواهد داد ، لانگ بیلی بلافاصله به عنوان مورد علاقه برخی از کتابفروشان نصب شد. کارگر قصد دارد تا اوایل سال جدید این مسابقه را افتتاح کند و یک رهبر جدید را تا پایان ماه مارس نصب کند.

 

دو نامزد ، Emily Thornberry و Clive Lewis ، قبلاً رسماً اعلام كردند كه ایستاده اند و حداقل پنج نماینده مجلس در دو هفته گذشته از مصاحبه استفاده كرده اند تا بگویند ممكن است به مسابقه بپیوندند. لانگ بیلی ، که مدتی از تیم کوربین به عنوان جانشین ارجمندشان تغذیه می شود ، از رسانه ها دوری می کند و از بحث و گفتگوهایی که درمورد کار اشتباهی که انجام داده است ، اجتناب کرده است.

 

 ما می توانیم حزب کارگر را به قدرت برگردانیم. در اینجا چگونه است

ربکا لانگ بیلی

 بیشتر بخوانید

وی با شکستن سکوت خود در گاردین ، ​​گفت که حزب باید بحث صادقانه ای درباره چرایی آن از دست بدهد و اینکه "اگر مردم باور نکنند شما می توانید آنها را تحویل بگیرید ، خوب نیست که راه حل های مناسب داشته باشید."

 

جدای از گفتن اینکه سیاست سازش کارگر در مورد Brexit "بسیار کمی راضی است" ، او صراحتا از نحوه مدیریت حزب در انتخابات و یا خصوصیات کورین به عنوان رهبر انتقاد نمی کند ، با وجود نظرسنجی های بیشمار و شواهد بسیار حکایتی برای نشان دادن عدم محبوبیت وی یک مانع اساسی بود. .

 

او همچنین می گوید که دستور کار سیاست کار محبوب است: "ما به دلیل تعهد خود برای ضبط اعتبار جهانی ، سرمایه گذاری در خدمات عمومی یا لغو شهریه ها از دست ندادیم."

 

مقاله وی اشاره ای به نحوه استفاده از ضد دینی حزب نمی کند ، اما سر کیر استارمر ، دبیر سایه Brexit و احتمالاً رقیب سرسخت Long-Bailey برای رهبری ، در یکی از ارزیابی های اولیه خود درباره دلایل شکست در انتخابات ، این موضوع را ذکر کرده است.

 

لانگ بیلی با گفتن اینکه به عنوان رهبر کارگر ، "میهن پرستی مترقی" را قهرمان می کند ، خود را از کوربین متمایز می کند. او می گوید: "از معدنچیان سابق در دره بلیث گرفته تا پاکسازی مهاجران در بریکسون ، از مشاغل کوچک در استوک اون-ترنت گرفته تا خود اشتغالی در سالفورد ، ما باید جوامع خود را متحد کنیم. بریتانیا دارای سابقه ای طولانی از میهن پرستی است که ریشه در زندگی کار دارد ، که بر اساس وحدت و غرور در منافع مشترک و زندگی مشترک همه بنا شده است.

 

"برای پیروزی باید این میهن پرستی و همبستگی مترقی را به شکلی متناسب با انگلیس مدرن احیا کنیم."

 

کوربین این اتهام را که غیرقانونی بود ، رد کرد ، اما توری براساس مخالفت مکرر وی با تلاش های ارتش انگلیس و عدم آواز خواندن سرود ملی در یک سرویس کلیسایی در اوایل رهبری ، این ادعا را بر خلاف این ادعا رد کرد. ایستاده

 

 

Guardian Today: عناوین ، تحلیل ها ، بحث ها - مستقیم برای شما ارسال می شود

 بیشتر بخوانید

لانگ بیلی همچنین در مقاله خود دلالت دارد که کوربین به اندازه کافی در کنترل اعضای حزب کارگر بر حزب کار نکرده است. او می گوید: "وعده ما برای دموکراتیک کردن جامعه اگر حتی نتوانیم حزب خود را دموکراتیک سازی کنیم ، توخالی خواهد بود." شاخه ای از زیتون در سمت چپ کارگر ، این یکی از اصلی ترین استدلال هایی است که کلیو لوئیس در زمینه رهبری مطرح کرده است.

 

لانگ بیلی همچنین در مورد کودکی خود در سالفورد می نویسد و می گوید خانواده وی هنگام اسکله هایی که پدرش در آن بسته کار می کرد ، باید جابجا می شدند اما این تهدید از افزونگی در محل کار جدید او ادامه داشت. به نظر می رسد این خط برای پاسخگویی به گزارش های انتقادی در شنبه هفته گذشته ساندی تایمز گنجانده شده است که ادعا می کند یکی از حسابهای وی به خاطر آوردن خسارت شغلی در اسکله های سالفورد به عنوان یک کودک گمراه کننده است زیرا او فقط در زمان بستن اسکله ها بسیار جوان بود.

 

و همچنین لانگ بیلی و استارمر که همه چیز را به صراحت اعلام می کنند و ثورنبری و لوئیس که قبلاً اعلام کرده اند ، لیزا نندی ، جس فیلیپس و یوت کوپر به طور جدی در نظر دارند برای شرکت در این مسابقه شرکت کنند. دیوید لمی و ایان لاوری کاندیداهای احتمالی نیز هستند ، و دن جارویس هم از رد حکم خودداری کرده است.

وداع با سال 2010 ...

... آیا سالهای 2020 امید بیشتری خواهد داشت؟ این یک دهه پرتلاطم در سراسر جهان بوده است - اعتراض ، ریاضت اقتصادی ، پوپولیسم ، مهاجرت جمعی. گاردین در هر گوشه دنیا حضور داشته است و با سرسختی ، سخت گیری و اقتدار در مورد بحرانی ترین وقایع زندگی ما گزارش کرده است. در زمانی که اطلاعات واقعی کمیاب تر و ضروری تر از همیشه هستند ، ما معتقدیم که هر یک از ما سزاوار دسترسی به گزارش های دقیق با صداقت در قلب خود هستیم.

 

ما استقلال سرمقاله خود را در مواجهه با تجزیه رسانه های سنتی تأیید کرده ایم - با بسترهای اجتماعی که باعث ایجاد اطلاعات غلط می شوند ، ظهور به ظاهر غیرقابل انکار صدای بزرگ و فناوری های مستقل که توسط مالکیت تجاری خرد می شوند. استقلال گاردین یعنی ما این آزادی را داریم که دستور کار خود را تعیین کنیم و نظرات خود را بیان کنیم. روزنامه نگاری ما عاری از تعصبات تجاری و سیاسی است - هرگز تحت تأثیر صاحبان میلیاردر یا سهامداران آن قرار نگرفته است. این ما را متفاوت می کند. این بدان معنی است که ما می توانیم بدون ترس قدرتمندان را به چالش بکشیم و به کسانی که در غیر این صورت ناشناخته می شوند صدایی بدهیم.

 

هیچ یک از اینها بدون سخاوت خوانندگان ما امکان پذیر نیست - حمایت مالی شما بدان معنی است که می توانیم تحقیقات ، متلاشیان و بازجویی ها را ادامه دهیم. این از استقلال ما محافظت کرده است ، که هرگز چنین بحرانی نبوده است. ما بسیار سپاسگزاریم

 

شما در چهار ماه گذشته 5 مقاله خوانده اید. در بیش از 180 کشور در سراسر جهان ، بیشتر از هر زمان دیگری روزنامه نگاری ما را می خوانند و حمایت می كنند. و این تنها به این دلیل امکان پذیر است که ما انتخاب دیگری کردیم: گزارش خود را برای همه باز نگه داریم ، صرف نظر از اینکه در آن زندگی می کنند یا آنچه را که توانایی پرداخت آن را دارند.

 

با پایان یافتن سال 2019 و ورود به یک دهه جدید ، امیدواریم که شما حمایت خود را از ما در نظر بگیرید. ما به این نیاز داریم تا بتوانیم روزنامه نگاری با کیفیت و باز و مستقل ارائه دهیم. و این در دراز مدت است. هر سهم خواننده ، هر چند بزرگ یا کوچک باشد ، بسیار با ارزش است. از Guardian امروز به عنوان حداقل 1 دلار پشتیبانی کنید - و فقط یک دقیقه زمان می برد. متشکرم.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 170
[ سه شنبه 10 دی 1398 ] [ 12:20 ] [ حمید ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو