دانلود سریال دل
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 4 نفر
بارديد ديروز : 9 نفر
بازديد هفته : 13 نفر
بازديد ماه : 2,561 نفر
بازديد سال : 10,221 نفر
بازديد کلي : 20,832 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

گروه الکتروافروز با هدف رسیدن به بهترین سطح کیفی است؛ جایی که به مهم‌ترین و اصلی‌ترین منابع تولید گیربکس‌ و دستگاه‌های انتقال قدرت- الکتروموتور تبدیل شویم. مأموریت ما حفظ روند مثبت ارائه راه‌حل‌های موثر به مشتریان، حفظ انگیزه‌ای که از ابتدا داشته‌ایم و تولید محصولات با کیفیت و عرضه آن در بازار ترکیه و بازار جهانی است. الکتروموتور تکفاز خازن دائم (CR) - رله ای الکتروموتور تکفاز خازن استارت - خازن دائم (CRS) - کلاچدار الکتروموتور سه فاز آلومینیومی الکتروموتور الکتروموتور چینی یکی از انواع متداول موتور های الکتریکی در ایران است که به علت داشتن قیمتی مناسب نسبت به برندهای اروپایی مشابه خود از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، چین به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورها در صنایع مختلف، توانسته است در زمینه تولید الکتروموتور چینی نیز به فعالیت بپردازد.

امروزه چین یکی از کشور های توانمند در زمینه های تولید می باشد که تولید الکتروموتور نیز از این امر مستثنی نیست و شرکت های بیسار خوبی در این زمینه فعالیت می کنند که می توان یک الکتروموتور چینی با کیفیت را با قیمتی مناسب تر تهیه کرد همچنین الکتروموتور چینی از جهت اینکه قیمتی مناسب نسبت به نمونه مشابه اروپایی دارد یکی از برند های پر مصرف الکتروموتور در ایران است. نمایندگی الکتروموتور چینی در ایران نیز وجود دارد. الکتروموتور تک فاز چینی و الکتروموتور سه فاز چینی در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد و امروزه کارخانجات معتبری برای ساخت الکتروموتور چينی در چين وجود دارد. در اینجا به معرفی چند برند چینی موتور الکتریکی اشاره میکنیم و شما نیز برای اطلاع از قیمت انواع الکتروموتور چینی کافیست از صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش الکتروافروز تماس بگیرید.

الکترو موتور یا موتور الکتریکی عبارت است از دستگاهی الکتریکی که قابلیت تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را دارد. این در حالی است که ژنراتور برقی در جهت معکوس الکترو موتور عمل کرده و انرژی مکانیکی را به الکتریکی تبدیل می­کند. اکثر الکترو موتورها از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی موتور و جریان الکتریکی در سیم پیچ کار می‌کنند. ، بر اساس نوع منبع تغذیه الکترو موتور در دو دسته جریان مستقیم و جریان متناوب قرار می­گیرند.

انفجار با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد. لطفاً تا انتهای متن ما را همراهی بفرمایید.

 الکترو موتور ضد انفجار
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 60
[ شنبه 28 دی 1398 ] [ 15:37 ] [ حمید ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو