دانلود سریال دل
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 6 نفر
بارديد ديروز : 9 نفر
بازديد هفته : 15 نفر
بازديد ماه : 2,563 نفر
بازديد سال : 10,223 نفر
بازديد کلي : 20,834 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

BOULDER ، Colo. (رویترز) - در آوریل 2019 ، Tile.com ، که به کاربران کمک می کند وسایل گمشده یا بی جا را پیدا کنند ، پس از سالها لذت بردن از یک رابطه متقابل با سودمند سازنده آیفون ، ناگهان خود را با اپل وارز پیدا کرد.

 

FILE PHOTO: آرم اپل شرکت آویخته شده در ورودی فروشگاه اپل واقع در خیابان 5 در منهتن ، نیویورک ، ایالات متحده ، 16 اکتبر 2019. REUTERS / Mike Segar

اپل Tile را در فروشگاه برنامه خود قرار داد و از سال 2015 محصولات خود را در فروشگاه های خود فروخته بود. این حتی فناوری Tile را در یک رویداد بزرگ در سال 2018 به نمایش گذاشته بود. این استارتاپ مهندس را به دفتر مرکزی اپل فرستاده بود تا ویژگی را با دستیار صوتی شرکت ارائه دهد. سیری

 

سپس ، در اوایل سال 2019 ، مدیران Tile گزارش های خبری مبنی بر راه‌اندازی یک محصول سخت افزاری اپل را به همراه خدماتی که شبیه آنچه که Tile فروخته بود ، خواندند. در ماه ژوئن ، اپل فروش محصولات Tile را در فروشگاه های خود متوقف کرد و از آن زمان مهندس خود را استخدام کرده است.

 

راه اندازی هوشمند ردیاب یکی از چهار شرکتی بود که در آخرین جلسه رسیدگی به کمیته قضایی کمیته قضایی مجلس ایالات متحده روز جمعه در کلرادو شهادت داد. شرکت های کوچکتر به دنبال این هستند که کنگره را ترغیب کنند تا ببیند که چگونه فناوری بزرگ از قدرت قابل توجهی خود برای صدمه زدن به رقبا استفاده می کند.

 

تحقیقات مشابه در وزارت دادگستری ، در کمیسیون تجارت فدرال و با مجموعه ای از وکلای دادگستری از ده ها ایالت در حال انجام است.

 

کریستن دارو ، مشاور عمومی کاشی ، در مصاحبه ای قبل از جلسه رسیدگی به مصاحبه با رویترز گفت: "پس از بررسی های اندیشمندانه و نگرانی های ما با نگرانی های ما به اپل از طریق کانال های معمولی ... کانال ، تصمیم گرفته است تا نگرانی های خود را درباره اقدامات ضد رقابتی اپل ادامه دهد." .

 

سخنگوی اپل گفت: این شرکت در شناخت موقعیت مکانی مشتری یا محل قرارگیری دستگاه آنها ، یک مدل تجاری ایجاد نکرده است.

 

در ماه سپتامبر ، نمایندگان مجلس نمایندگان مجلس از بیش از 80 شرکت خواستند تا اطلاعاتی در مورد چگونگی آسیب رساندن به مشاغل آنها در برابر رفتار ضد رقابتی Google ، Apple ، Amazon ، Facebook و Alphabet کسب کنند. در ماه اکتبر ، دیوید سیسیلین ، رئیس کمیته گفت که انتظار دارد "قسمت اول" سال 2019 گزارشی نهایی در مورد کاوش خود داشته باشد.

 

روز جمعه ، سیسیلین بیانیه تقلبی علیه فناوری بزرگ ارائه داد. سیسیلین گفت: "شرکت ها ... بزرگ و کوچک ، خود را وابسته به هوس خودسرانه این غول های سکو ، یک الگوریتم از خراب کردن می دانند."

 

وی گفت: "از آنجا که تصمیمات آنها تا حد زیادی غیر قابل ارزیابی ، مبهم است و منجر به عواقب گسترده ای می شود ، سیستم عامل های مسلط به طور موثر به عنوان تنظیم کننده های خصوصی عمل می کنند."

 

PopSockets ، فروشنده انواع تلفن های قابل جمع شدن ، علیه آمازون شهادت داد. دیوید بارنت ، رئیس اجرایی این شرکت گفت: این شرکت به عنوان فروشنده در بازار شخص ثالث آمازون شروع به کار کرد و سپس کالاهایی را مستقیماً به عنوان فروشنده به آمازون فروخت ، اما تصمیم گرفت روابط خود را با این شرکت پس از دو سال در سال 2018 پایان دهد.

 

بارنت گفت آمازون نیاز به PopSockets برای پرداخت تقریبا 2 میلیون دلار بازاریابی دارد تا بتواند با توجه به موجی از تقلبی ، محصولات خود را به عنوان اصل در بازار عرضه کند. خرده فروش آنلاین "اغلب قیمت فروش محصولات خود را پایین می آورد و پس از آن انتظار داشت و ما را یاری می داد تا برای پرداخت حاشیه گمشده کمک کنیم."

 

وی به نمایندگان مجلس گفت: "در چندین نوبت دریافتیم که آمازون خرده فروشی خود را PopGrips تقلبی می فروخت و آنها را در کنار محصولات معتبر ما می فروخت."

 

سخنگوی آمازون ، جک اوانز گفت PopSockets آزاد است که فروشندگان مورد نیاز خود را انتخاب کند و می تواند فروش از طریق آمازون را متوقف کند. فروشندگان شخص ثالث همچنان به فروش محصول روی سیستم عامل ادامه می دهند. ایوانز گفت: "ما همچنان به همکاری با PopSockets برای پرداختن به نگرانی های مشترک خود در مورد جعل ،" ادامه دادیم.

 

Basecamp ، که یک ابزار مدیریت پروژه آنلاین را به فروش می رساند ، از Google شکایت کرد که به رقبا اجازه می دهد وقتی نام تجاری خود را در موتور جستجو تایپ کنید ، تبلیغات خود را اجرا کنند.

 

دیوید هینمیته هانسون ، بنیانگذار بنیانگذار در مصاحبه ای پیش از جلسه رسیدگی به رویترز گفت: این شیوه به رقبا امکان خرید تبلیغاتی را می دهد که دسترسی به مصرف کنندگان را به وب سایت Basecamp دشوار کرده است. وی گفت که این شرکت تحقیقات متعددی در مورد نقض علائم تجاری را با Google باز کرده است ، اما این روند "سنگین و کند" است.

 

FILE PHOTO: آرم های آمازون ، اپل ، فیس بوک و گوگل در یک عکس ترکیبی از پرونده های رویترز مشاهده می شوند. REUTERS / عکس پرونده / عکس پرونده

هانسون گفت: "انحصار Google در جستجوی اینترنت باید به خاطر یک بازار عادلانه شکسته شود." وی گفت که باسكامپ مجبور است بیش از 70،000 دلار تبلیغات تبلیغاتی سالانه را برای خنثی کردن اثر انجام دهد.

 

سخنگوی گوگل ، خوزه كاستاندا گفت: برای علامت های تجاری با نام تجاری مانند نام یک مشاغل ، سیاست این شرکت باعث تعادل علاقه کاربران و تبلیغ کنندگان می شود.

 

Castaneda گفت ، گوگل به رقبا اجازه می دهد تا در شرایط تجاری از مارک های تجاری استفاده کنند زیرا این امر در هنگام جستجو ، به کاربران انتخاب بیشتری می دهد ، اما اگر صاحب مارک تجاری شکایتی را مطرح کند ، گوگل از رقبا استفاده از نام واقعی خود را در متن تبلیغات سلب می کند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 62
[ شنبه 28 دی 1398 ] [ 15:31 ] [ حمید ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو