دانلود سریال دل
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 19
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 3 نفر
بارديد ديروز : 9 نفر
بازديد هفته : 12 نفر
بازديد ماه : 2,560 نفر
بازديد سال : 10,220 نفر
بازديد کلي : 20,831 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

سقف های کشش

Hunter Douglas Stretch Metal به معماران آزادی طراحی معاصر را ارائه می دهد و با استفاده از این مواد همه کاره ، ایجاد کنتراست نوری با سایر مواد اطراف به راحتی امکان پذیر است. انتخاب گسترده الگوی ، مواد و رنگ ها به طراح این امکان را می دهد تا در هر پروژه ظاهری بی نظیر ایجاد کند.

 

 

از انتخاب کننده محصولات ما برای انتخاب سقف متناسب با پروژه خود استفاده کنید. بر روی دکمه زیر کلیک کنید

یک استیل متال STRETCH چیست؟

Stretch metal یک ماده طراحی معماری همه کاره است که جلوه های دیداری قابل توجهی را ارائه می دهد. این ماده با ماده سوراخ شده در نحوه تولید متفاوت است. فلز کشش با سوراخ کردن شکافها به یک ورق فلزی حاصل می شود ، در حالی که همزمان مواد را از هم جدا می کنیم. این فرآیند یک ماده مش ایجاد می کند. شکل و ابعاد دهانه ها به ابزاری که برای پانچ استفاده می شود بستگی دارد. فلز کشش شکل 3 بعدی دارد ، در صورت تمایل می توان مواد را درون یک ورقه صاف آسیاب کرد.

تنوع تغییرات برجسته

طیف وسیعی از تغییرات Stretch Metal در دسترس هستند که تعداد بیشماری از امکانات الگوی را ایجاد می کنند. باز بودن سقف به انتخاب اندازه مش و الگوی مش بستگی دارد. تغییر جهت مش ، بروز دیگری از نور و ظاهر بصری متفاوتی را ایجاد می کند. لامپ های زیر سقف Stretch الگوهای روشنایی و جلوه های سایه ایجاد می کنند. برای اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی فنی ما تماس بگیرید.

فلز کشش آکوستیک

کاشی های فلزی Stretch & Stretch Metal Plans اجراهای صوتی مختلفی دارند. برای دیدن این تفاوت ، لطفاً به صفحه کاشی های کششی فلزی یا صفحه تخته های فلزی کشش در وب سایت ما نگاهی بیندازید.

چرا آکوستیک بسیار مهم است؟

راحتی آکوستیک در یک فضای اداری ، مدرسه یا ساختمان عمومی به بهزیستی ما کمک می کند. عملکرد ضعیف آکوستیک می تواند بر سلامت ، ارتباطات ، ایمنی ، بهره وری و یادگیری تأثیر بگذارد. محصولات شکارچی آکوستیک با کارایی بالا Hunter Douglas با عملکرد عالی آکوستیک ، راحتی و یک محیط زیبا و لذت بخش.

رنگ های فلزی را تقویت کنید

سقف های کششی ما با هر رنگ RAL قابل روکش هستند. علاوه بر این رنگ های منحصر به فرد ، چندین رنگ فلزی خاص و تکمیل کروم نیز وجود دارد. برنامه کامل پانل ها ، شبکه ها ، پروفیل های باند باند و پروفیل های لبه را می توان در صورت نیاز به یک شکل به پایان رساند.

سقف های فلزی کشش

کیفیت متال را تقویت کنید

تمرکز ما روی کیفیت ، بالاترین استاندارد فرآیندهای تولید ، مواد ، ماشین آلات و محصول نهایی را تضمین می کند. دوام برتر محصولات شکارچی داگلاس به هزینه های پایین تر در طول چرخه عمر محصول تبدیل می شود.

حفاظت در مقابل آتش

تمام سیستم های سقفی Hunter Douglas Stretch با توجه به EN 13501-1 ، در آزمایش های رسمی آتش سوزی در CSI ، بولته (میلان) - یک مؤسسه مستقل تحقیقاتی در زمینه آتش سوزی ایتالیا ، واکنش بالایی به طبقه بندی آتش نشان داده اند.

الهام بخش فلزی

از گالری پروژه ما با سقف های فلزی کشش الهام بگیرید. برای اطلاعات بیشتر بر روی عکس کلیک کنید

 

گالری پروژه

سقف های فلزی کشش

سقف های فلزی کشش

خدمات معماری

ما با طیف گسترده ای از مشاوره فنی و خدمات پشتیبانی از معماران ، توسعه دهندگان و نصب كنندگان ، از شرکای تجاری خود پشتیبانی می کنیم. ما به معماران و توسعه دهندگان توصیه هایی در رابطه با مواد ، شکل ها و ابعاد ، رنگ ها و موارد نهایی ارائه می دهیم. ما همچنین در ایجاد طرح های پیشنهادی ، تجسم و نقشه های نصب کمک می کنیم. خدمات ما به نصب کننده ها شامل ارائه نقشه ها و دستورالعمل های دقیق تا آموزش نصب و ارائه مشاوره در مورد سایت است.

منبع

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : استرچ متال , سقف کششی , سقف های فلزی کشش ,
بازديد : 33
[ دوشنبه 09 دی 1398 ] [ 18:47 ] [ حمید ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو